Monteryttare?

Djurjouren

Trådstartare
Jag kommer att starta på lite alla möjliga banor nu i sommar för jag tycker att det är kul att resa :-). Jag undrar om nån vet var man kan hitta nån lista över Monteryttare på de olika banorna? Känns lite onödigt att släpa med nån från min bana.
 
Sv: Monteryttare?

http://user.tninet.se/~dic984a/monte/index.htm

Kolla vilka ryttare som vinner/placerar sig mest och kolla på travsport, vilken bana dom tillhör.


Jag rekomenderar inte att hålla på o byta ryttare sådära med tanke på allt skit som finns där ute i sadlarna... :D Hellre ha med en man itar på och som passar perfekt med hästen. För 50% är upp till ryttarna om det ska bli pengar eller inte!
 
Sv: Monteryttare?

Ja men jag har ingen bra ju :-( De flesta travryttare rider så otroligt illa, jag vill ha en av jockeysarna för de rider som gudar men problemet är att det vill ju alla andra oxå....:crazy: Klart att man vill ha en fast men tills man hittar nån bra får man ju pröva olika!!!:angel:
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 749
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Ajda
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: zarmino
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp