Bukefalos 28 år!

mor & dotter får barn samtidigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: mor & dotter får barn samtidigt.

precis. sen kanske inte alla har oturen att bli gravida just då, men somliga har oturen(?) att jättelätt bli på smällen
 
Sv: mor & dotter får barn samtidigt.

Precis så menade jag, självklart förstår de flesta själva att de ska läsa igenom bipackssedeln, jag gjorde det själv. men när man diskuterar p-piller och säkerhet osv på um (jag pratade ganska mkt eftersom jag var velig i val mellan olika p-medel) så var det aldrig någon som nämde någonting om diarre. och framförallt så behöver man inte ens ha diarre, man kan bara va lite lös i magen en dag, vilket man kanske knappt märker själv, för att ha oturen att den åker rakt igenom.
det står i alla fall inte i bipackssedeln, det kanske därför inte är så vanligt, men det händer ganska ofta enligt bm på ks.

det där med att läsa igenom foldrar tycker jag också de borde vara bättre på att påpeka, för oss som nu är äldre är det självklart, men jag skaffade p-piller som 13åring, och jag är inte säker på om jag läste igenom eller ens tänkte på att det fanns en liten folder med i förpackningen då.

självklart kan man inte skylla på det, folk borde ju förstå sånt själva. men varför inte vara lite noggrannare att påpeka sånt, framförallt till de yngre.
 
Sv: mor & dotter får barn samtidigt.

*knapplån*

Har gjort en större rensning i tråden, en del av inläggen kommer därför att se ut som svar på inlägg som de ursprungligen inte var svar på.

Det jag tagit bort handlar om chrysler. Av respekt för trådskaparen bör därför chrysler och övriga lämna det spåret nu.

mandalaki/moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Praefatio
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 089
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: MML
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 658
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp