Morden i Midsomer (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så om vi ska ha en ny lek med nya nick måste jag skapa ett nytt e-mail konto?
Sånt kan jag bli lat av O_o
Sakffa ett gmail-konto. Det kan du alternera rätt mycket och ändå få in mailen till samma konto. Det känner nämligen inte av punkter när det läser in mailen. pe.tra.ander.ss.on@gmail.com är i gmails ögon samma adress som petraandersson@gmail.com. Mycket praktiskt om man behöver flera mailadresser...
 
Sakffa ett gmail-konto. Det kan du alternera rätt mycket och ändå få in mailen till samma konto. Det känner nämligen inte av punkter när det läser in mailen. pe.tra.ander.ss.on@gmail.com är i gmails ögon samma adress som petraandersson@gmail.com. Mycket praktiskt om man behöver flera mailadresser...

Jag HAR ett gmailkonto! :D
Det räcker med ett där mina privata angelägenheter hamnar. Jag tillhör skaran som blir galen av för många mail
 
Nu har jag dålig koll på denna tråd men ville bara meddela att sedan bytet till det nya forumsystemet för drygt ett år sedan tas inga användarnamn bort.
Varför? Okej att de kan vara kvar ett tag men till slut blir antalet använda namn enormt och det blir svårare att hitta ett man vill ha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 809
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 883
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 263
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 196
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp