mörkbrun häst??

Sv: mörkbrun häst??

snigelfarmor skrev:
tack Nora! Kanske ska jag ha en precisionskon på huvudet i dressyren..det står ju huvudbonad!

När är det vet.besiktning. har du ingen bild?

jaa! Det blir ju skitsnyggt.

Här är den enda jag har men man ser inte så mycket på den... besiktning i veckan hoppas vi!

Liiiite kanske...??=)=)=) Hade ljusbrun sadel o träns innan, passade jättefint, men vinrött hade nog inte passat då.. Sadeln var nog mer åt rödbrun med ändå ljus typ tobacco..

har inga bilder men jag har kört stenhårt på beige, brunt, svart, vitt, creme, blått o.s.v ganska neutrala färger.
tycker det är snyggast.
på hoppestoet hade jag dock rött ganska ofta, hon var hemskt söt i det :love: fast då var det väl inte alltid i mina mest seriösa stunder ;)

ludda skrev:
Fargeideer til fuks da? Mørk blå,grønn,hvit?
Vitt ÄR snyggt till de flesta hästar.. men som sagt.. opraktiskt som tusan... chansa på svart eller beige eller varför inte olivgrön?! :idea:

iiih* :love: är dö-kär i din häst.... :D lyllos dig att ha en sån sötboll!!!!

Tyvärr kan det vara svårt att hitta gula saker till hästen... Som ryttare så går det då inte att hitta kavaj elr hjälm i skrikiga färger om man vill matcha det.. tyvärr..

Nej, det kan ju bli svårt, men alltså mörkbruna hästar just, passar ju bra in typ vinrött och det är ju en rätt vanlig färg på såväl hästutrustning som ryttartillbehör ;)

Känns lönt att ge råd såhär 3 år senare. Tror ni inte att h*n redan har köpt? :cool:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Ni som har bruna hästar av samma nyans som min (se bild), vad för färger är fina på dem? Jag har mest blåa schabrak till honom men...
Svar
16
· Visningar
2 168
Senast: a1agnlju
·
Småbarn Sen sonen var ungefär 2,5 år har kläder varit ett enormt issue här hemma. Började med att han inte ville ha på sig nya kläder som han... 24 25 26
Svar
503
· Visningar
38 627
Utrustning Hej! Håller på att kolla på färg på utrustning till hösten jag ska köpa till sommaren. Är en mörkbrun/svart häst så "allt" passar ju men...
Svar
8
· Visningar
1 252
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka