Vaknade kl 5.30 och sen var det lögn i fanken att somna om. Men jag låg kvar till tio i 9. Kvart i 10 kom hemtjänsten och nu funderar jag på permo eller färdtjänst... till Hovsta. Det blir nog permo, då fädtjänstreglerna är så att man måste sitta i baksätet pga coronan. Kommer en färdtjänstbuss, så funkar det säkert, men då kommer jag inte in i stället med mitt låga marklyft... :D och med personbil, så får troligen inte mina långa ben plats i baksätet utan då får jag värk i stället. Så permo får det bli, då sparar jag hundra spänn dessutom, plus att jag får lite frisk luft och fågelsång.
 

svamp o grönska.jpg
Jag bytte två tomatplantor mot kaffe m jordgubbsrulltårta. Jag fick även söndagmiddag.

Det blev färdtjänst hem, laddningen var dålig glömde det igår och jag vill inte campa på MEGA-Parkeringen. Det var tydligen för många uppförsbackarr idag. :D
 
En liten flagga för alla mödrar, såväl 2- som 4-benta eller utan ben, med och utan fjädrar, fjäll och vad det nu kan vara.

mors dag flagga.jpg
 
Avslutar kvällen med...

Rådgivare.jpg


Snart kommer A, från hemtjänsten och 20.30 är det Elitloppsfinal. Sedan blir det lite datorslir... innan säng. Jag ska inte gå o lägga mig för tidigt. För kl halv sex i morgon bitti, vill jag INTE gå upp.
 
P r o p u l s i o n!!! - Vilken häst, Daniel Rydén vilken tränare och Örjan "Gubben i lådan" Kihlström, vilken kusk!

Grattis till alla kring "Proppen"
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp