Sv: Motion?

Låter mer som ett tecken på att han har schäfer i sig.

Instämmer :D

Din hund har fått DNA kod schäfurus pinnus abstinentus! Dvs att trots ihärdigt tränande och gott om fysisk träning kommer den likt förbannat ändå vilja ha en pinnjävel i truten på promenaden..:devil:
 
Sv: Motion?

Instämmer :D

Din hund har fått DNA kod schäfurus pinnus abstinentus! Dvs att trots ihärdigt tränande och gott om fysisk träning kommer den likt förbannat ändå vilja ha en pinnjävel i truten på promenaden..:devil:

Eller en stock, eller ett träd....

:rofl: :rofl:

Det förekommer tyvärr inom boxer också...

IMG_2118.jpg


IMG_2121.jpg


Arwen, då 4 månader gammal, stolt som tuppen.

:eek: :D

Sorry för OT, TS! Det är i varje fall härligt att se folk som vet vad de har i kopplet när det kommer till blandraser med draghund i, kanske finns det hopp för människan trots allt.
 
Sv: Motion?

Instämmer :D

Din hund har fått DNA kod schäfurus pinnus abstinentus! Dvs att trots ihärdigt tränande och gott om fysisk träning kommer den likt förbannat ändå vilja ha en pinnjävel i truten på promenaden..:devil:

Inte bara på promenaden, systers schäfer var väldigt tacksam att ha på gården när vi fällde träd i våras. Vi sågade/högg med yxa och hon såg till att flytta på dem när vi var klara:D Hon var även noggrann med att lägga dem i samma hög. Jag måste nog försöka få över filmen på datorn och visa:D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vad anser ni är lagom aktivering för att göra er hund nöjd? Både vad gäller träning och motion och vila hur ser era veckor ut?
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 069
Senast: Brie
·
  • Artikel
Hästnyheter Här kommer en statusuppdatering gällande arbetet med de motioner som antogs vid förbundsstämman i maj i år.
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 098
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp