JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Motions-appar?
Just nu motiverar "gå för hjärtat" mig mest. Man kan få som "medaljer" efter en viss sträcka och det är för en god sak. Jättekul, tycker jag
vi har gjort en grupp som man kan tilldela sina kilometrar som heter "vi hurtbullar från Bukefalos" samt en fb-grupp "Bukefalos går för hjärtat".
Distans
I min Iphone har jag en app som heter Runkeeper. När jag sen rider ut så startar jag en aktivitet i den appen som via gps som mäter hur...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Haha... Lyssnade på P1 på vägen hem från föräldrarna. Om radions historia. Folk var ÖVERTYGADE om att alla skulle bli "radio zombies"...
bettysmatte
4 minuter sedan
Svar: 1 041
Visningar: 38 665
Allmänt
Vilken bok/bokserie ?
Kultur Ja!!
Där är de ju!
Tack!!
Jag hade inte inbillat mig 🤣
Ser nu att de går under erotiska böcker :rofl:
Har inget minne av att de var...
KesoNeso
5 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Du får växla precis hur du vill! Så känns det bra att sitta så gör det, blir hon bromsar så rid lätt och sätt dig igen när du känner för...
Fiorano
2 minuter sedan
Svar: 1 245
Visningar: 97 266
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Jag ska kolla formuleringar men så är tanken! Och ett hinder ska vara åt olika håll när det är med två ggr, det är iaf direktiv till...
warg
34 minuter sedan
Svar: 661
Visningar: 58 717
Grenar
Vilka muskler ska man satsa på?
Hästmänniskan Om du är ngt träningsvan skulle jag rekomendera dig att börja träna crossfit där du tränar styrka, teknik, kondition och explosivitet...
ponny
58 minuter sedan