motionscykel i uthus?

tanten

Trådstartare
Jag har länge haft funderingar på att skaffa en motionscykel. Är periodvis yr så det inte funkar att promenera och cykla landsväg är uteslutet.

Men - i så fall skulle den få stå i mitt uthus. Oisolerat och icke uppvärmt. Är det realistiskt? Klarar den det? Eller blir det skrot av den efter ett tag?
 
Jag har länge haft funderingar på att skaffa en motionscykel. Är periodvis yr så det inte funkar att promenera och cykla landsväg är uteslutet.

Men - i så fall skulle den få stå i mitt uthus. Oisolerat och icke uppvärmt. Är det realistiskt? Klarar den det? Eller blir det skrot av den efter ett tag?
Jag har haft en äldre Monark motionscykel jag inte använder stående i en maskinhall under många år och den har inte påverkats. Köp en billig beg. så blir inte förlusten stor om de av nyare modell skulle vara mindre tåliga.
 
Jag har länge haft funderingar på att skaffa en motionscykel. Är periodvis yr så det inte funkar att promenera och cykla landsväg är uteslutet.

Men - i så fall skulle den få stå i mitt uthus. Oisolerat och icke uppvärmt. Är det realistiskt? Klarar den det? Eller blir det skrot av den efter ett tag?
Jag tänker att det förmodligen går bra om det inte är fuktigt i utrymmet? Enbart kyla borde den nog klara.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 517
Senast: Caoimhe
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 814
Senast: Görel
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 466
Senast: KesoNeso
·
Hemmet Läste en tråd på Facebook om någon som köpt en grillpanna på Erikshjälpen, rengjort, oljat in och fått jättefin. Nu var det inte...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 729
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp