Movie maker

shady

Trådstartare
Alltså blir lite irriterad nu. Har testat att göra en liten film i movie maker, men när jag försöker lägga upp den (photobucket och Putfile) så säger den bara att den avslutas med fel.

Detta står på Putfile
Your photo must be a .jpg, .jpeg, or .png filetype. Please try your upload again with a different picture.

Hur fasen ändrar man det?
 
Sv: Movie maker

Kan det inte vara så att du klickat på t.ex. "Upload photo" istället för "Upload media" eller "Upload video"?
.jpg, .jpeg och .png är nämligen alla format för bilder, inte videos.
 
Sv: Movie maker

Har aldrig använt tjänsten så jag vet inte hur det ser ut när man laddar upp saker, men jag kan skapa ett konto om du inte kan lösa problemet :)
 
Sv: Movie maker

Alltså det funkar inte ändå. Jag testar vidare.

Upload Error

The file "busan.MSWMM" does not have a valid video extension.
Valid video extensions are: 3g2, 3gp, 3gp2, 3gpp, 3p, asf, avi, divx, divx, dv, dvx, flv, gif, moov, mov, mp4, mpeg4, mpg4, mpe, mpeg, mpg, qt, swf, wmv, xvid

Så står det när jag försöker på Photobucket.
 
Sv: Movie maker

Du är inne på rätt spår iaf :)
Felmeddelandet säger att du måste konvertera filen till ett annat filformat.
Testa att öppna filen i Movie Maker, välj Save As/Spara Som, använd High Quality/Hög Kvalitet, när du ser den filändelse Movie Maker vill spara filen som(.wmv) markerar du "wmv" och byter ut till "mpg".
Orginalinstruktionen finns här. Om det jag skrev ovan inte fungerar kan du fortsätta läsa från länken jag angav, eller söka på Bukefalos alternativt Google efter hur man konverterar msvmm till mpg, avi eller något annat format som angavs i felmeddelandet.
 
Sv: Movie maker

Ok, jag testar vidare. Testade med en sak, där skulle jag få fram desktop, men jag var inte faan rent ut sagt att hitta desktop. Jaja jag testar vidare. Tack för hjälpen så länge, återkommer säkert igen. ;)
 
Sv: Movie maker

Tror jag fixat det nu, verkar i alla fall som att det går att ladda upp den. Ännu inget error meddelande. :banana:
 
Sv: Movie maker

har du tryckt på Spara filmfil ?! annars blir det fel format ..
 

Liknande trådar

Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 750
Senast: Sparkling
·
Western Tråden är sammanfogad med inlägg från BBtråden. Förstainlägg: http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=15341177&postcount=8 /ricca...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 725
Senast: Bewildered
·
Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 260
Senast: HannaZ
·
G
Ekonomi & Juridik Jag har blivit offer för ett försök till internetbedrägeri! Därför vill jag varna andra om detta och publicera mail som jag fått av...
Svar
7
· Visningar
3 445
Senast: terese
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp