Movie makerproblem!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare theresesandberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 638
T

theresesandberg

jag har en digitalkamera som jag filmar med. men när jag sedan klipper uhop och lägger upp på YT, blir mina kassa i kvalite, medans kompisens blir bra, trots filmade med samma kamera... någon som vet varför?

Sv: Movie makerproblem!

Jag skulle nog börja med att jämföra filformaten ni sparar filmen i och om det finns något reglage för komprimering :) Chansar hej vilt dock, har aldrig använt Movie Maker eller liknande eftersom jag så gott som aldrig filmar :)

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Jag har en Xperia 10 III som jag är väldigt missnöjd med. Insett att jag är en samsung-människa. Frånsett att jag inte gillar hur den...
Svar
12
· Visningar
840
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 636
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har... 2
Svar
39
· Visningar
7 437
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka