Mp3-spelare. Hjälp mej!

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

JennyK

Jag fick för mej att jag skulle lyssna på ljudböcker på mina promenader med barnvagnen så jag gick och köpte mej en mp3-spelare häromdagen, en samsung YP-Z5F. Jag har en ljudbok nedladdad i datorn men nu återstår problemet att få in den i mp3-spelaren. Hur gör man? Varför ska det vara så krångligt? Jag förstår inte ens bruksanvisningen... Nån som förstår sej på det?
 
Sv: Mp3-spelare. Hjälp mej!

Det finns redan flera trådar som tar upp detta, var vänlig fortsätt i någon av de redan existerande trådarna.

Sök på MP3 här i forumet så hittar du dessa.

Anna-Karin, moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 314
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 921
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa...
2
Svar
22
· Visningar
3 101
Senast: Qelina
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp