MPEG suite 2001

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare creamy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 602
C

creamy

Vad är fel när det här kommer upp?
"mpeg_win9x.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Skicka felrapport, Skicka inte"
Den rutan är det enda som kommer upp. Vi testade att ta bort det gamla programet och ta hem på nytt, men samma meddelande kommer.

Jag som behöver bränna massa skivor.
Någon som vet vad som ska göras?

Sv: MPEG suite 2001

Och såhär står det när jag försöker starta Nero startsmart.

"Nero - Burning Rom har ett känt kompatibilitetsproblem med den här versionen av Windows. Om du vill ha en uppdatering som är kompatibel med den här versionen av Windows kontaktar du Ahead Software."

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 395
Senast: Enya
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 233
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 215
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka