Ballerina

Trådstartare
Kan man stänga av det? Störande som häll när man lyssnar på musik o msn börjar plinga stup i ett!!
 
Sv: Msn-ljud?

I messenger: Verktyg|Alternativ...|Aviseringar och ljud|Sen är det bara att bocka av i respektive ruta.
Har du Messenger Plus! finns det en funktion som heter "Spela inte upp ljud när jag lyssnar på musik eller spelar" under Allmänt|Ljud.
 
Senast ändrad:
Sv: Msn-ljud?

Annars aktiverar man bara Upptagen som status;)
Folk har ju en tendens att skriva ändå...
 
Sv: Msn-ljud?

Windows Live Messenger har jag.
Jag kan inte hitta något som kallas allmänt juuu. *oteknisk*
 
Senast ändrad:
Sv: Msn-ljud?

Men du gör på samma sätt som moedeo skrev för messenger

alternativ --> aviseringar och ljud och längst ner är det en stor ruta med massor alternativ

ljud: om du vill ändra ljud markerar du en händelse i lisan och bläddrar till det ljud du vill spela. inaktivera ljud för en händelse genom att avmarkera kryssrutan brevid händelsen... och så är det en lång lista med händelser...
 
Sv: Msn-ljud?

Du kan även gå in på alternativen för din nick (där man ändrar namnet bara) och på vänster sida så väljer man då Allmänt i spalten och gör som föregående människor berättat om :)
 
Sv: Msn-ljud?

Tack för hjälpen alla snälla som svarat!!

ÄNTLIGEN har jag lyckats med det :D:banana:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är i behov av en sladdlös smidig hör/pratsnäcka som effektivt stänger ute annat ljud för den som lyssnar i andra änden. till en hyfsat...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Harrysen
·
IT & mobiler Finns detta utan att det blir svindyrt? Ett absolut max för min budget är 2000 kronor och det är nästan i överkant. Har ett par...
Svar
14
· Visningar
1 284
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Rie
·
Tjatter Jag fascineras av att det i alla lägen ska det vara hög musik i bakgrunden. Ett sällskap i blandade åldrar sitter och äter middag...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 916
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp