Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har precis fått gjort två murade boxar och jag är helnöjd med dessa! Har murat upp lecablock o sen putsat över, har dock inga hästar som slår i väggarna för jag har hört att leca ska vara rätt mjukt o lätt gå sönder.
Här e lite blider på mina boxar:
Sätter in bilder från mitt stall som är omgjort för 5 år sen. Är ett gammalt stall där det vart kor hästar och hönor.
Vi har murat halva väggen runt hela stallet.
Och så gjorde vi en liten mur på inner väggarna för att inte virket skulle bli fuktskadat av blött strö.
Själva stall delen på lagugården är gjord med granitblock. Mycket fint tycker jag. Men ser att det behöver tvättas, blivit grönt längst ner.
Hästmänniskan
I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Hästmänniskan
Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box?
I stallet jag står i...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...