Emtherlia

Trådstartare
Jag har precis sett Rocket Man (om Elton John) och Bohemian Rhapsody (om Queen) och har en enkel fråga:

Vilken artist eller grupp skulle ni vilja se en spelfilm om? :)
 
Är det för att ni gillar musiken eller för att ni tror de har en intressant historia? :)
För mig är det både ock, gillar musiken sen tror jag de har en härlig historia bakom hur de "blev till" så att säga. Sett en livekonsert med dom och ledsångaren Joakim var helt magisk, då var jag inte så inne i dom som jag är idag. Så ja det hade varit intressant att se, just nu nöjer ja mig med att följa dom på fb där de uppdaterar me lite gott och blandat. De är väldigt intresserade av historia så poppar upp lite inlägg då och då, samt annat roligt. :)
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 975
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 844
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 156
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp