JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
_Billie_Jean_
Startdatum
Startdatum
29 Nov 2003
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
923
Bukefalos 30 år!
om man ska lägga upp musik på en sida, vad e html koden för de?
å vart kan man hitta musiken?
Musik-spellista till mp3-spelare
IT & mobiler Jag funderar på att skaffa mig ett par tåliga sporthörlurar (läs "vattentäta") för att kunna ha egen musik när jag kör mitt...
Startad av ameo
3 Mar 2026
Svar: 9
Visningar: 376
Allmänt
Mobilspel
IT & mobiler Jag är inte speciellt mycket för mobilspel, för jag vill gärna undvika fler saker som binder min uppmärksamhet till mobilen.
Men, jag...
Startad av MCP
28 Mar 2026
Svar: 5
Visningar: 361
Allmänt
Föra över bilder från mobilen-grej
IT & mobiler Jag har sett reklam för en grej som verkar ny? För att föra över bilder från mobilen till datorn.
Någon som har testat? Funkar det som...
Startad av strawberrysylt
4 Jan 2026
Svar: 16
Visningar: 811
Allmänt
En vanlig radio
Hemmet Tidigare i livet - före man, äktenskap, barn och skilsmässa - levde jag med radion på dygnet runt, mer eller mindre. Hade då en stereo...
Startad av ameo
11 Feb 2026
Svar: 10
Visningar: 526
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
Alldeles nyss
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
39 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Det tror jag ingen vill. Kanske läge att tänka lite på hur man uttrycker sig i denna tråd?
Niyama
57 minuter sedan