Musto Snug Blouson

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare helmer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 214
Sv: Musto Snug Blouson

Hela min familj har snygjackets, jag använder min i stallet och de andra har sina när de seglar. Det är ingen utstuderad ridjacka med andra ord, även om den fungerar bra som en sådant! Jag älskar mig jcka, och skulle aldrig byta bort den. Jag har en marinblå, med mörkgrå fleecefodring. Den fungerar bra att ha nästan året om, förutom de varmaste sommardagarna såklart. Idealisk höst och vårjacka! De brukar sälja den på globen, falsterbo etc, men priset ligger runt 1700 på alla ställen jag har sett den. Storlekarna är normala/något stora skulle jag säga. Jag brukar dra S i tröjor, och jag har S i min jacka, då kan jag utan problem ha en collagetröja under.
Den är betydligt snyggare än kingsland-jackorna med den gräsliga brodyre på. :smirk: Rekommenderar muston varmt!

Tack. De är verkligen snygga! Det lutar åt en sådan tror jag nog. Men det går alltså inte att få tag på i vanliga ridsportsbutiker?

Har också en sådan och det är den bästa jacka jag haft!
Går att köpa i ridsportsbutiker - tror att de flesta butiker som har lite bättre märken har sådana.
Rekomenderas varmt!

Jag hittade en lista på alla återförsäljare, och den fanns i en affär här också! :)

Det är en av de skönaste jackor som finns! :) Jag har en till segling och en i stallet! Skulle inte vilja vara utan dem!

Jag har också en sådan jacka, den är både snygg och bra! :love:

Åh, du bor ju i Helsingborg. Har du handlat jackan där? Vilken affär och var ligger den?

Det var en mysig bild! Även om det såg kallt ut.... :crazy:

Det var inte kallt :smirk: Men mysigt var det! ;)

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 731
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en... 8 9 10
Svar
191
· Visningar
25 833
Senast: hastflicka
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 987
Senast: Fruentimber
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning... 2
Svar
29
· Visningar
4 196
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur