Bukefalos 28 år!

Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Sv: Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Den började lite segt men sen kan jag inte mer än hålla med dig. Riktigt intressant.
 
Sv: Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Vad handlar den om? Skriv garna en teaser sa man kan avgora om man vill lyssna eller ej.
 
Sv: Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Vad handlar den om? Skriv garna en teaser sa man kan avgora om man vill lyssna eller ej.

Åh, du skulle absolut tycka om den :-) Den handlar om det lilla barnets anknytning och den gjorde mig så glad, för den gav mig lite bekräftelse på att jag gjort rätt med min lilla tjejj, trots åtskilliga "goda råd" om att jag borde vara tuffare, "härda" henne osv osv.
 

Liknande trådar

Samhälle Kan rekommendera att läsa/lyssna på denna bok. Riktigt obehagligt. Hur ser det ut om man börjat gräva i våra andra svenska storbanker...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: nullo-modo
·
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 601
Senast: förvirrad
·
Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
492
Senast: Yeah but
·
Skola & Jobb Om intervjuare efter en intervju har gjorts och referenser ringts upp frågar efter ens löneanspråk, kan det innebära att man är deras...
Svar
13
· Visningar
1 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp