Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Sv: Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Den började lite segt men sen kan jag inte mer än hålla med dig. Riktigt intressant.

Vad handlar den om? Skriv garna en teaser sa man kan avgora om man vill lyssna eller ej.

Vad handlar den om? Skriv garna en teaser sa man kan avgora om man vill lyssna eller ej.

Åh, du skulle absolut tycka om den :-) Den handlar om det lilla barnets anknytning och den gjorde mig så glad, för den gav mig lite bekräftelse på att jag gjort rätt med min lilla tjejj, trots åtskilliga "goda råd" om att jag borde vara tuffare, "härda" henne osv osv.

Liknande trådar

Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 654
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 805
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 047
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V