MyDog 2017

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 199
  • Visningar Visningar 13 443
Nu håller vi tummarna för att SJs wifi tänker uppföra sig så att jag kan kolla på livesändningarna från finalen om en stund. Iofs var det galet dåligt filmat igår men kul ändå att kunna följa vad som händer.

Det roliga i kråksången är att tydligen behöver de inte ha röven i backen för att ha "bra vinklar" då omdömmet sa "utmärkta vinklar".
Så där faller E-avlarnas argument om att det är hasvinkeln och positionen som gör ryggen så lutande :angel:
Jag tror det är ett svenskt syndrom, i Ungern finns det massor med schäfrar som går på utställning utan att se för jävliga ut.

15902847_747393045417599_2122150864_o.jpg

Allt har jag fått gratis, förutom spårlinan. Älskar mydog:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som... 2
Svar
21
· Visningar
1 556
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 048
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur