MyDog 2017

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 199
  • Visningar Visningar 13 443
Vi ska dit lördag & söndag. Förra året tog Zippo sitt första cert, vet inte riktigt hur han ska leva upp till det i år :D Dubbelt så många anmälda och han är champion nu haha.. Vinna ska springa i juniorklassen, och domaren på lördagen vet jag sen tidigare att han hatar mycket prickar. Jag är alltså glad om hon får VG ;)

Vi hade ringträning igår och jisses vad jag har ont i häcken idag. Alla tre som jag sprang med låg på som f-n :devil:.
Hoppas vi hinner få till ett pass till med dem så de coolar ner lite. Man har oftast inte plats med "fullt ös" när det är SKK utställning.

Ställer Santo tors och fre :)
Hört att torsdagens domare dömer knasigt, så vi får se! Santo faller inte alla domare i smaken så kan ju hoppas han gillar honom då :laugh:
61 vs 77 whippets under dagarna.

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som... 2
Svar
21
· Visningar
1 556
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 048
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka