Bukefalos 28 år!

Mysiga körbilder

Sv: Mysiga körbilder

Bilden i sig är väl inte så mysig, men känslan var det när jag efter en lååång väntan på barmark ledsnade och valde att köra ut på stora vägen istället.
Hästen blev överlycklig av att ÄNTLIGEN få gå ut med vagn igen så vi mös alla tre tror jag! :love:

65240_10151603231303125_304136359_n.jpg
 
Sv: Mysiga körbilder

Så mysigt!!

Själv väntar jag på barmark, då ska jag beställa en ny vagn!
Men jag vet att får jag hem den innan vägarna är ok så kommer jag ju vilja köra ;)
 
Sv: Mysiga körbilder

Så orättvist lite snö alla verkar ha...

Här är mitt nya projekt! Satte ihop dem nu under påskhelgen och det är så himla ROLIGT att köra. Älskade ponnyer :love:

fyrspann.jpg
 
Sv: Mysiga körbilder

Ingela, vad är det för vagn du har till honom?
Och ja, han är fortfarande min FavvoBukehäst:love:.
 
Sv: Mysiga körbilder

Egentligen är där inget mysigt med den här bilden, men för mig är den urmysig! Min häst var lite ängslig under inkörningen, och sen blev jag lite ängslig och tyckte att han var ängslig. Men i fredags tröttnade jag på att aldrig kunna köra regelbundet eftersom jag alltid är beroende av sällskap, så jag bestämde mig för att ta mig i kragen. Jag tog in vagnen i ridhuset, spände för, körde och spände ifrån helt själv! Och kan man tänka sig, det gick hur bra som helst :) Jag lovar att jag satt med ett leende som gick från det ena örat till det andra!

524514_10151327039256636_824520487_n_zpsd9290cf4.jpg
 
Sv: Mysiga körbilder

*KL*

Idag var det underbart väder för en långtur. Pigg ponny och glad matte gav sig ut i vårsolen:

20910_10151850545884428_1453516147_n.jpg


Livskvalité :love:
 
Sv: Mysiga körbilder

Jag har kikat lite på Oxern, men så har jag för mig att den är för smal för att få tävla med? Det är f*n en djungel det där med vagnarna...:crazy:
 
Sv: Mysiga körbilder

Aha, så kan det kanske vara. Tävlar inte själv, så det spelar mig mindre roll. Nästan tvärtom, ju smalare vagn desto fler stigar i skogen kan vi ta oss in på. ;) Tror spårbredden är 120 cm eller nåt ditåt.
 
Sv: Mysiga körbilder

*kl*

Jag och sambon ute och kör våra hästar. (jag fipplar med att pilla ner telefonen i fickan, därav den sneda kuskryggen :)

UteOK%25C3%25B6r.jpg


Underbart med sommar :love::love:
 
Sv: Mysiga körbilder

Det ser SÅ mysigt ut :)! Jag hoppas verkligen att vi lyckas köra in min pålle så att vi också kan ut och åka!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Bonusdottern har pratat massor om att bädda och göra mysigt i studsmattan nån fin sommarkväll. Jag tänkte överraska henne med filmmys i...
Svar
0
· Visningar
130
Övr. Hund Min man har börjat prata om hur mysigt det vore med en hund till, själv är jag lite mer skeptisk. Det är lätt att bara se alla mysiga...
2
Svar
31
· Visningar
2 183
Senast: hollypolly
·
Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
431
  • Låst
Hundhälsa Hej! Jag har en Cocker spaniel på 3 år där situationen nu är väldigt ohållbar. Ända sedan han var liten har han varit osäker, speciellt...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Servering på tävlingar

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp