Mysko FB business account

Bukefalos 30 år!

Jag fick i går kväll en bekräftelse på min bokning hos Scandic Star i Lund, med angivet bokningsnummer. Vid frågor ring - och så ett telefonnummer.
Kan vara fejk, kan även vara en telefonsiffra som blivit fel någonstans på en riktig bokning - om de nu skickar sådant.
Inte mitt i alla fall.

Apropå fb och business så har fb på eget bevåg startat en parallell fb-sida "åt mig". Med profilbild som bara är min första initial och en grön bakgrund. Jag skriver aldrig något där, men folk skriver ibland till mig där och tror att det är min fb-sida. PM som jag inte hittar förrän långt senare eftersom jag aldrig växlar över till den sidan. VAD är detta och varför och hur blir jag av med eländet?!? Det är alltså ingen bluffsida som låtsas vara jag, utan bara jag kan logga in på den (växla från min vanliga till denna).

Apropå fb och business så har fb på eget bevåg startat en parallell fb-sida "åt mig". Med profilbild som bara är min första initial och en grön bakgrund. Jag skriver aldrig något där, men folk skriver ibland till mig där och tror att det är min fb-sida. PM som jag inte hittar förrän långt senare eftersom jag aldrig växlar över till den sidan. VAD är detta och varför och hur blir jag av med eländet?!? Det är alltså ingen bluffsida som låtsas vara jag, utan bara jag kan logga in på den (växla från min vanliga till denna).
Åtminstone på min dator finns det möjlighet att kunna lägga till ett konto, så du borde ju då rimligtvis kunna ta bort det också.

Åtminstone på min dator finns det möjlighet att kunna lägga till ett konto, så du borde ju då rimligtvis kunna ta bort det också.
Det ser ut som att jag isåfall måste kontakta dem personligen. Jag är mest orolig att mitt vanliga fb-konto ryker av bara farten isåfall. SÅ irriterande.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Valp, tips och råd

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka