När flyttade du ihop med din parter?

Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Jag och min sambo flyttade ihop efter 3 månader och köpte hus efter ett halvår.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Vi träffades när vi gick på gymnasiet. Från det att vi flyttade hemifrån bodde vi lite växelvis tillsammans och på egen hand, skaffade vårt gemensamma boende när vi varit tillsammans i typ 4 år.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

För oss tog det 2 år. När vi träffades var jag 18 och han 21. Jag fick tjata till mig att vi skulle flytta ihop, men det har fungerat väldigt bra :)
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Han följde med upp till mig efter första dejten. Sen blev han kvar :D
Sen två år tillbaka bor vi nu i ett gemensamt köpt hus. Det är 3 år sen nu.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Vi blev ihop 1 januari 2010, flyttade ihop 1 feb 2010 och köpte vårt första hus i maj 2010 :D!

Nu har vi varit gifta sen augusti 2012 och köpte vårt andra hus tillsammans i september i år :).
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Jag gick hem till honom för att titta på film och sen gick jag inte hem ;)
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Efter ca 1år skaffade vi gemensamt boende och efter 3år köpte vi vår gård. vi har varit ett par i 14år på nyår.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

En del tar god tid på sig. Vi har varit tillsammans i 10 år och har fortfarande inte flyttat ihop :o
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Sov och var nog minst lika mycket hos honom som hemma från dag ett, men efter knappt tre månader gick det officiella flyttlasset med adressändring och så och nu köpte vi hus i somras efter 2,5 år :up:
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Han följde med hem efter andra träffen och där stannade han! Vi gifte oss efter fyra månader,det är 27 år sedan:)
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

För tidigt:cool::cautious: Vi är inte längre tillsammans.

Ca 6 mån efter att vi träffats.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

En del tar god tid på sig. Vi har varit tillsammans i 10 år och har fortfarande inte flyttat ihop :o
Äsch, ta're lugnt. Jag flyttade in hos sambon efter drygt 13 år och sisådär en vecka innan dottern anlände. ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
650
Senast: Pilot
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 762
Senast: Mabuse
·
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
834
Senast: mysboll
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 752
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp