När flyttade du ihop med din parter?

Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Nån vecka sen gifte vi oss efter några månader och det höll i 7 år.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Det är väl inget självändamål i att flytta ihop fort.
Vi köpte förvisso en gård och flyttade ihop efter 3 månader, men han veckopendlade till jobb de första åren så vi skavde knappast på varandra.
(det är ganska exakt 14 år sedan vi flyttade in här...)
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Vi flyttar ihop i januari efter nästan 2,5 år ihop. Två av de här åren har varit på distans så det ska bli MYCKET skönt. :D
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Han flyttade väl in ganska snabbt och efter två månader knappt flyttade vi till gård.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Vi träffades den 1 juli år 2000, flyttade ihop 1 november år 2000, gifte oss 1 juli 2001, blev föräldrar 6 februari 2002 och den 9 september 2003 :) Jag var 20 år och han 21,5 år när vi träffades :)
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Vi flyttade ihop efter 10 månader till en gemensam lägenhet, annars var vi ändå mest hemma hos honom. Jag bodde i min lägenhet när han jobbade. Vi hade säkert kunnat vara särbos längre men jag var halvvägs in i graviditeten och det snabbade på det lite.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Efter ett års distansförhållande flyttade vi ihop 2011. Sen har vi flyttat två gånger till efter det, nu är det väl 2,5 år sen, men vi har ju flyttat tillsammans iaf ;)
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Distansförhållande i ett år, tillbringade sedan en sommar tillsammans och flyttade ihop efter det.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

En del tar god tid på sig. Vi har varit tillsammans i 10 år och har fortfarande inte flyttat ihop :o


Äsch, ta're lugnt. Jag flyttade in hos sambon efter drygt 13 år och sisådär en vecka innan dottern anlände. ;)

Min man och jag hade varit tillsammans i tio år, var gifta och hade i princip två gemensamma tonåringar (mitt barn sedan förut plus ett fosterbarn) innan vi flyttade ihop.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Officiellt så var det efter ett halvår kanske, inofficiellt så flyttade han in direkt
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Vi hade varit officiellt tillsammans i 6 månader, men dejtat/varit KK i 15 månader. Kändes helt lagom, och nu har vi bott ihop i lite mer än 1 år.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Vi hade varit tillsammans i lite mer än 2 år när vi flyttade ihop, nu har vi bott ihop 1 år :)
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Jag flyttade in på hans gård officiellt ungefär fem månader in i förhållandet, maj 2010 (Oj, är det så länge sedan?). Bor kvar än och har inga planer på att flytta :D
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Typ dag ett ;)

Hade barnen varannan vecka så när de var hos mej bodde vi i min lgh för de hade ju dagis där. Efter 2 månader flyttade jag och barnen ner på heltid. Det är snart ett år sen.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

kl.
Har haft 2 sambos i hittills (tanken är att det räcker så :p )

Sambo 1; flyttade ihop efter 3 års distansförhållande (träffades när vi var 16 år så tidigare var vi inte riktigt mogna för att flytta ens),
höll i 3 år som sambos.
Sambo 2; flyttade ihop efter ca 3 månader, bott här sedan slutet av september 2012 :)
Inga planer på att flytta (såvida djuren kan hålla sams)... :)
 

Liknande trådar

Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 761
Senast: Mabuse
·
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
834
Senast: mysboll
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 750
Senast: Ramona
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 253
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp