När flyttade du ihop med din parter?

Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Samma här :).

Vi bodde ihop ett par år innan vi blev tillsammans :D.
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Kl

Vi gick på gymnasiet när vi träffades så bodde hos våra föräldrar, ca 40 min pendling från varandra.
Men vi sågs nästan varje dag sedan dag ett.
Första tiden bodde han i princip hos oss, men efter ett år ca så hamnade jag hemma hos honom o blev kvar!
Efter typ 2 år bodde vi helt ensamma tillsammans och nu är vi på år 15 av förhållandet :)
 
Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Jag följde med honom hem en kväll och sen lämnade jag honom inte. Ett halvår senare köpte vi hus. Dagen efter vi firade 2 årsdag tillsammans föddes vår nu ettåriga dotter. :love::love::love:
 

Liknande trådar

Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
650
Senast: Pilot
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 762
Senast: Mabuse
·
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
834
Senast: mysboll
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 751
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp