När kan man kastrera?

23735960_10155328039593425_3619059475259281738_o.jpg

Upptäckte igår kväll att ena kattungen har en klo som är konstant utfälld.
Ringde vet idag men de tyckte vi skulle avvakta tills i morgon eftersom hon inte verkar ha ont (konstigt nog eftersom hela tån är lite svullen) och far fram som den vilde hon är.
Men jag fattar inte hur hon har lyckats, antar att hon måste ha fastnat i något? Och jag antar att veterinären plockar bort hela klon så det inte blir någon infektion inuti?
Nån som har koll?

Nåja, hon blir kvar här hemma ett tills jag vet att hon är helt återställd :) Ett hem mindre att behöva oroa sig för just nu :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 836
Senast: Sel
·
Övr. Katt Med fasa såg jag senaste avsnittet av lyxfällan där paret har tre hundar och nio katter + ett par kattungar (som såldes senare). Deras...
2
Svar
30
· Visningar
3 790
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 610
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp