När man saknar de som står närmst...

Joohanna

Trådstartare
Undrar om det är någon som nu i sommartider känner igen sig i min situation kanske?

Jag har underbart många fantastiska människor som jag står nära, men nu på sommaren lämnar jag studieorten och åker hem till landet där jag är uppväxt. Mina föräldrar är fantastiska och jag har fullt upp med att jobba.

MEN på kvällarna känner jag mig sorgsen. Att jag ändå inte passar in. Jag blir deppig och LÄNGTAR efter en manskropp (hehe :o) att krama. Eller att kunna rymma hem till alla mina närmsta vänner (som är över 30 mil bort nu) och ha sleepover så att ingen är ensam.

Har man rätt att känna sig ensam när man egentligen verkligen har allt? Hade en helt fantastisk helg nu nyligen på annan ort, partyy, och träffade dessutom en supergullig kille som bjudit hem mig till honom (även det 30 mil bort) men det finns inte en chans att få tid till det...heller.

Och jag står inför en termin som kommer att spenderas över 24 h med flyg bort, ensam. Jag har alltså ALLT men är ändå ensam och längtar mer än någonsin efter en pojkvän och mina underbara vänner.

Får man känna så?
 
Sv: När man saknar de som står närmst...

Får man känna så?

Varför skulle man inte få göra det?
Saknar man något har man inte "allt". Simple as that.
wink.gif
 
Sv: När man saknar de som står närmst...

Det känns nästan som om du skrev om mitt liv. Jag har lämnat mina vänner i en stad långt bort för att bo hemma och jobba under sommaren, i en stad där jag numera har endast ett fåtal vänner och absolut inget att göra på min fria tid. Än värre är att jag inte kan återvända till mitt "gäng", för det har splittrats och mina vänner är nu utspridda över hela Sverige (och Europa). Gillar att ha min familj nära men känner att jag behöver mer. Hur det nu ska gå till.
Styrkekram till dig! (Och ska själv försöka ta åt mig av den också..)
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 327
Senast: Ramona
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 979
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 927
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 268
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp