Bukefalos 28 år!

När ska ni ha barn??

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

Är det några fler som ska ha i September.

Jag fick beräknat till 20'e september :bump:

Härligt att ÄNTLIGEN få veta ! ;D
 
Sv: När ska ni ha barn??

Jag ska få 1 juli! bara några veckor kvar!
 
Sv: När ska ni ha barn??

Hehe nej, har inte setat så mkt på buke senaste tiden =p
 
Sv: När ska ni ha barn??

Jag ska ha den 30 juni. Känns som om det inte alls är så långt kvar. :D :banana:
 
Sv: När ska ni ha barn??

Jag har lååångt kvar. Ska ha i december om allt går vägen! :)
 
Sv: När ska ni ha barn??

Min yngste son blir 2 år den 9 september, fast han var beräknad till den 23 september. Han lilla kusin var beräknad till den 16 september, men föddes den 23 september!


Herregud, VAR är min lilla bebis?? Han har ju blivit så stor nu, är inte alls bebislik och vill inte bli behandlad som en sån heller tyvärr. Fast gosa kan jag göra i alla fall, han älskar att gosa!!
 
Sv: När ska ni ha barn??

Jag är beräknad den 25 september, men min dotter kom en vecka tidigare...så det blir nog runt den 20 sept....
 
Sv: När ska ni ha barn??

Jag har ingen bebis i magen, man jag skulle gärna vilja. Passar lite dåligt just nu bara, tyvärr. Min bästis däremot ska ha den 6:e Augusti. Väldigt avundssjuk!
 
11 sept

Jag ska ha den 11 sept...och jag fyller år den 11 sept...! :)
 
Sv: När ska ni ha barn??

Sista november, jag som ville ha ett vår barn.....
 
Sv: När ska ni ha barn??

Jag ska få min första bebis 15 oktober!!! Jättekul! Känns som att det är långt kvar....
Kramar Marre
 
Sv: När ska ni ha barn??

ska ha i November (men får ett mer "pålitligt" datum vid ultraljudet)

mvh Arabizar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Sommar hemmavid med små barn under 4 år - vad ska man hitta på? Gärna sånt som är rimligt att göra som ensam vuxen med fler än ett barn...
Svar
16
· Visningar
1 124
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 568
Senast: Eurydome
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 064
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp