nätverket funkar inte

Sv: nätverket funkar inte

Jo jag vet. Normalt sett hade det bar varit att plugga in allt och köra in cd-skivan, men denna gången alltså. :crazy:

Hade det inte varit för mnementh hade vi fått gå tillbaka med skiten och få nytt eller nåt sånt.
Jävlar vad det krånglade.
 
Sv: nätverket funkar inte

okidå :smirk:

nu har vi ju i alla fall fått igång det men jag tycker inte att det är någon enorm skillnad (vi hade 0,5 innan tror jag och 24 nu), jag har trådlöst till min dator medan de andra går direkt till routern. Behöver man uppdatera sändaren? (fast säljaren som jag köpte sändaren av visste ju visserligen inte vad jag hade för hastighet innan... det kanske bara är jag som blivit fartblind :angel: )
 
Sv: nätverket funkar inte

jag har problem med samma kombination, zyxel-modem och D-link router. kan surfa på min som är nr två i anslutning men min dator hittar inte det trådlösa nätverket. den är inköpt samma dag som D-link. (Packard Bell Easynote). Acern som står nere i huset hittar det trådlösa nätverker men kan inte surfa. iofs två olika problem men ändå! vem ska jag slå på?
 
Sv: nätverket funkar inte

näh inget problem längre. nu är det bara JAG som inte kan surfa trådlöst för min dator hittar inte det trådlösa nätverket som är i rummet bredvid...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig. Jag är skitless på min dator och mitt internet hemma. Jag har ett trådlöst nätverk i vardagsrummet. Det funkar bra. I alla...
Svar
16
· Visningar
1 414
Senast: Brandgul
·
IT & mobiler Har en D-link DIR-615 som jag använde mig av i min förra lägenhet. Detta funkade hur bra som helst. Men nu försöker jag ordna så jag har...
Svar
2
· Visningar
849
IT & mobiler Har letat och letat men hittar inte lösenordet till vårt trådlösa nätverk här hemma, den stationära datorn är inkopplad på det och...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Nu ska vi se om den samlade kompetensen här på buke kan hjälpa mig.... Har 2 datorer som är kopplade till internet via en router från...
Svar
6
· Visningar
1 361
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp