Nagellackskonst! *Bildtråd*

Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Depend har bra kvalité på sina lack, men vissa är mindre glittertäta tyvärr. Så tråkigt när det inte blir som man tänker sig. :(

Glitterlack är såååå svårt att köpa då jag tycker många har för lite glitter i sig men när man tittar på dem så glittrar hela flaskan. Lite falsk marknadsföring tycker jag allt. Ska dom göra ett glitterlack så får det väl vara massa glitter i ändå?

Beror ju på hur man vill använda det :)
Jag har börjat googla swatcher innan jag köper nu för att slippa bli besviken :)

Jag är inte heller mycket för rosa, men det där såg riktigt trevligt ut! Påminner om sötsurt godis --> en favorit hos mig. ;) vad heter det?

Hähä. :D
Jag hänger alldeles för mycket på nagelbloggar och nagelforum. Inte bra :p

Vart hittar man dessa? Ebay verkade det mest finnas massa andra serier med det märket bara

Men gud så snyggt det var! Hur svårt är det att få fint? Har du underlack och överlack och sånt också? Är det svårt att få bort?

mvh 20 frågor :p

Cherry culture :)

Niffe: just här har jag Gellack under, men det är väldigt lättmålat! På mina naglar behövs 3 lager för att få så här täckande, men har man kortare eller tar flödigare lager kan det nog räcka med två. Topplack över.

Som sagt, hela kollektion är grym!

Ja, den ser sjukt snygg ut måste jag säga! Tack för alla svar :)

Jättefint! Jag har velat fram och tillbaka gällande den kollektionen, har dock bland annat Smitten Polish - Amas Veritas så jag valde att snåla. Tycker du att de verkar lika Smitten Polish kollektion Words of Magic? Har passande nog på mig det idag! (Har egentligen svårt för den här tonen av rosa, men allt regnbågsglitter gör att jag förlåter det :love:)

Går inte att fånga hur sanslöst mycket det glittrar!

Vissa likheter finns nog. Amitas Veritas är mycket mer rosa än det från LA Girl, men en del likheter verkar finnas mellan de andra. LA Girl-lacken är billiga dock, bara frakten som kan springa iväg..

InteAlls+Sleepan: ROOOSA!!!:love::love: Vill också ha.

Har dock alldeles för många nagellack hemma för att det ska vara försvarbart att köpa mer, ska dock börja prova igenom alla och slänga de som aldrig torkar. Ska banne mig skriva ner alla för mig okända märken så jag vet vad jag ska shoppa när jag åker till New York i vår:idea:

Nuvarande på mina fingrar:
dsc_0530_52f92d64e087c37074facb57.jpg

(insåg dock att jag hade stängt av blixten på kameran så tänk att det blingar mycket mer)

När Cherry Culture hade rea senast satt jag faktiskt med ett par stycken i varukorgen men snålade ur :p Försöker att hålla igen lite just nu, sparar inför alla vårkollektioner som snart kommer ut!

Anna-panna: Det är inte alls särskilt dyrt att köpa från Smitten ;) Come join the dark side! Jag har blivit riktigt kräsen med kvalité på lack, mycket bättre att slänga/byta bort/sälja sånt man bara måste kämpa med.

Anna-panna: Det är inte alls särskilt dyrt att köpa från Smitten ;) Come join the dark side! Jag har blivit riktigt kräsen med kvalité på lack, mycket bättre att slänga/byta bort/sälja sånt man bara måste kämpa med.
Det låter helt klart lockande, men ska försöka behärska mig ändå;) Ska som sagt börja prova de jag inte haft på länge för att se om de är värda att spara eller slänga, så det kan nog ta allt mellan några dagar och flera veckor beroende på hur de sitter:p (sen kan man ju alltid hålla utkik på hemsidor ifall det dyker upp någon trevlig rabatt :idea::angel: )

Hur många är för många lack? :p
När man har en hel byrålåda och blir förvånad över vissa som dyker upp när man kollar runt lite i den så känns det som att det börjar bli lite för många:p (dock är det nog inte fullt så många som vissa andra i tråden verkar ha:D)

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
328
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 258
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 147
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna