Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ok, tack. Fint! Jag är något av en nörd, så jag är lite för intresserad av olika märken, namn och hur de ser ut på naglarna jämfört med hur de ser ut i flaskan.
Alltså dina naglar...
Mina naglar har hållit sig fina länge, men nu har både hår, hud och naglar börjat ge upp så några naglar har hunnit gå av och börjat skiva sig. *sniff*
Dags att tjata på läkaren att få hjälp med B12-nivåerna igen.
(Trasig mage/ som inte tar upp alla vitaminer ur maten = börjar märkas efter någon månad utan B12-tillskott.)
Sleepan: Ja men det förklarar ju saken! (inte för att jag hade så bra koll bara för att jag äger dem, haha..)
Therese1988: Tråkigt att höra! Men det ska väl snabbt vara återställt med tillskott då? Hoppas det i alla fall.
Har själv problem med att just pek- och långfingernageln på högerhanden skivar sig.. Konstigt tycker jag. Det håller sig i schack med lack på dock, för då kan jag inte fastna och slita loss det i alla fall.. Längtar också tills min missfärgade lillfingernagel växer ut såpass att jag kan ha naturliga naglar ett litet tag. (Tills jag inser igen hur jobbigt det är att hålla dem fina utan lack..)
Jo jag tror och hoppas det.
Det är samma naglar som jag har mest problem med. Jag antar att det har att göra med att det är de som slits mest när man (som jag) är högerhänt. Tumnaglarna brukar spricka i kanten, men ring- och lillfingernaglarna är fina iaf. Alltid något.
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Trädgård & Växter Var på en plantagen idag och såg denna blomma (Cineraria Senetti), så häftigt starkt blålila färg 😍
Fotot luras inte, nästan så att...