Nagellackskonst! *Bildtråd*

Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Det gröna åkte av till förmån för lite glitter! Ytterligare ett glitterlack från Gina. :) Bra belysning, ajjemen.. haha.

29gn9th.jpg

Ok, tack. Fint! :) Jag är något av en nörd, så jag är lite för intresserad av olika märken, namn och hur de ser ut på naglarna jämfört med hur de ser ut i flaskan. :angel:

Det är det! Du har bra koll. ;) Jag var tvungen att dubbelkolla på flaskan, haha..

Alltså dina naglar... :love:
Mina naglar har hållit sig fina länge, men nu har både hår, hud och naglar börjat ge upp så några naglar har hunnit gå av och börjat skiva sig. *sniff*
Dags att tjata på läkaren att få hjälp med B12-nivåerna igen.

(Trasig mage/ som inte tar upp alla vitaminer ur maten = börjar märkas efter någon månad utan B12-tillskott.)

Sleepan: Ja men det förklarar ju saken! (inte för att jag hade så bra koll bara för att jag äger dem, haha..)

Therese1988: Tråkigt att höra! Men det ska väl snabbt vara återställt med tillskott då? Hoppas det i alla fall. :)

Har själv problem med att just pek- och långfingernageln på högerhanden skivar sig.. Konstigt tycker jag. Det håller sig i schack med lack på dock, för då kan jag inte fastna och slita loss det i alla fall.. Längtar också tills min missfärgade lillfingernagel växer ut såpass att jag kan ha naturliga naglar ett litet tag. (Tills jag inser igen hur jobbigt det är att hålla dem fina utan lack..)

Jo jag tror och hoppas det. :)
Det är samma naglar som jag har mest problem med. Jag antar att det har att göra med att det är de som slits mest när man (som jag) är högerhänt. Tumnaglarna brukar spricka i kanten, men ring- och lillfingernaglarna är fina iaf. Alltid något. :p

Inte så mycket konst direkt, men såhär ser mina ut just nu, men bara bling på tumnaglarna :)

140127-klor_zps53c63071.jpg

Äh, jag visar aldrig "konst", typ. Bara det är naglar så :D
Vad fint det röda var!

Jag gillar ju när det är lite glittrigt och jag gillar fylliga färger så jag gillar den också :D

Märke: essie (285)

Har strukit på två lager och sedan klarlack över. Täcker hur bra som helst :)

Coolt!! :up:

Dessa bara råååkade följa med mig hem idag, låg och grät i en realåda, någon var ju tvungen att ge dem ett gott hem! :angel:

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
324
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 218
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 096
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka