Nagellackskonst! *Bildtråd*

De blev dock inte långvariga, idag blev det något helt annat:
2014-07-23100510_zps3af2ff89.jpg

2014-07-23101307_zps2cf26426.jpg

Jag vill också kunna göra water marble! Har gett upp att någonsin lyckas.

Har samma problem som varje gång jag ska iväg någonstans, vad ska jag göra med naglarna?! Åker på fredag, hemma på måndag. Beslutsååångest :banghead:

Passar fint med svala färger i värmen som är kände jag, så en svagt nude 2 lager i botten och sen några lager med turkost småglitter, fast att det är turkost syns rätt så jättedåligt på bilden

140724-klor_zps29d3faf5.jpg

Jag testade att måla svarta naglar, och vanligt seche vite. Sen tejpade jag dem o körde matt topplack från OPI så det blev lite ränder o mönster. SUUUUUUUPERSNYGGT!!! Nu är det dock en vecka sen o jag missade att fota... kontrasterna syns inte lika tydligt längre. Ska göra om samma design igen, så nästa vända tar jag bilder :)

Har kört Trind i mer än två veckor nu och är jättenöjd. Naglarna går inte sönder! Så nu har jag det som underlack. :)

IMG_2060.jpg

Ett Claudia-lack, mycket finare i solen. Glittrar till tusen!

IMG_2078.jpg

Isadora South Beach. Gillar färgen men vill försöka hitta något som är lite ljusare, mer pastell.

Jag har köpt mitt första China Glaze lack idag :) var ju tvungen att prova så körde värsta spa dagen med ansiktsmask och allt och bytte lack på nere och uppe ;)

China Glaze lacket heter "Beauty and the Beach" och har nu enbart det på tånaglarna. http://3.bp.blogspot.com/-JiEBcCN_P5E/UBr-40OLgEI/AAAAAAAAZyQ/A4_dx45HTTM/s1600/deviantlydaring.jpg (en av dem bilder som mest liknar hur det ser ut i verkliga livet, många av dem andra var väldigt urvattnade i färgen)

På fingrarna har jag det som under lack och har sedan gjort en reverse gradient med OPI Sprung och något billigt. guldfärgat glitterlack. Har tyvärr inga bilder, men rest assured att vänster handen ser mycket bättre ut än höger handen :D

Jag testade att måla svarta naglar, och vanligt seche vite. Sen tejpade jag dem o körde matt topplack från OPI så det blev lite ränder o mönster. SUUUUUUUPERSNYGGT!!! Nu är det dock en vecka sen o jag missade att fota... kontrasterna syns inte lika tydligt längre. Ska göra om samma design igen, så nästa vända tar jag bilder :)
Jag måste köpa matt topplack! Är du nöjd med OPIs?

Nya naglar. Ser dock att det inte alls matchar med mina ringar i vitt guld, tror ni maken misstycker om jag tar av mig dem tills det är dags att byta lack? :angel: Sen blev det nog lite väl mycket bling för min smak, så de ryker nog ändå snart...
10574739_10154467634950061_2096029889_n.jpg

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
366
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 236
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • Svensk Politik 4
  • 12 kvm utbyggnad?

Hund, Katt, Andra Djur