Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du någon coop-affär eller city gross nära? Mina lack kommer från just coop, där de har sådana där som kostar bara 10kr
Jag har också några sådana lack, förvånansvärt bra!Har du någon coop-affär eller city gross nära? Mina lack kommer från just coop, där de har sådana där som kostar bara 10krSitter helt ok och torkar snabbare än många andra lack, trots att de är så billiga.
Finns på Kicks: http://www.kicks.se/seche/makeup/na...3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTs0MzI5Mzc0NTsjOwTips på var man kan köpa thinner?? Letade igår i heeela min, hmm inte så stora stadSå det blir väl att beställa på nätet. Hittade inte på sidan där jag beställde nagelgrejer sist...
![]()
Tips på var man kan köpa thinner?? Letade igår i heeela min, hmm inte så stora stadSå det blir väl att beställa på nätet. Hittade inte på sidan där jag beställde nagelgrejer sist...
![]()
Om du inte behöver det genast så kolla in ebay, som sleepan säger. Det blir mycket billigareMed frakt från Kicks skulle det gått på 148 kr
Så får leta lite eller ta de nästa gång jag är i Malmö.
Ja på ebay kostade det typ 70kr inklusive fraktOm du inte behöver det genast så kolla in ebay, som sleepan säger. Det blir mycket billigare
Det tar ungefär en vecka från usa, det överlever du. Hoppas jagJa på ebay kostade det typ 70kr inklusive fraktJag behöver det inte direkt men jag skulle ju VILJA ha det NU!
![]()
Ni som använder glitterlack, hur får ni bort det? Det sitter ju verkligen som berget.Har sånt nagellack så att det bara ska vara att peta bort det, men använder jag det så ramar ju nagellacket bort utan att jag vill.
![]()
Får prova det nästa gång!Ta nagellacksborttagning (rätt mycket) på en bomullstuss/pad och lägg över nageln. Vira aluminiumfolie runt. Låt sitta 5-10 min.
Tar lite tid, men är värt det.