Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!! Är det svampat?Var lite sugen på färg!
![]()
Någon som kan tipsa på en bra nagelolja?Använder just nu Depends, men är nog inte helt nöjd.
Tipsar då om Scratch Nails: Nail food, som jag tycker är underbar!
@purity_666
Nordic Cap är ett märke som kostar typ 10 kr, de har ett vitt som (om man får rätt batch) är superbra och täcker på två lätta lager. Har ofta det i ett lager under saker där opaciteten inte är superviktigAnnars har Rica och KBShimmer bra vita lack, men då måste du beställa från utlandet.
Blev jättesugen på guld och vitt nu när jag ser din nail art!![]()
![]()
Lite matt vitt och guldränder.
Jag tycker verkligen vitt är skitsvårt. Det blir randigt eller för tjockt. Någon som har tips på en lättarbetad vit nagellack?
Något nudelack kanske? Annars kan ett matt silver vara snyggt, samtidigt som det är ganska diskret.Hejsan! Jag brukar kika in här då och då för att bli lite inspirerad av er, ni är så grymt duktiga
Jag ska på anställningsintervju nu i dagarna och funderar på om jag ska fixa till naglarna något, men jag har verkligen ingen aning om vad som skulle kännas fräscht och passande. Jag får en känsla av företaget att det bör vara något ganska diskret, så inte något som ni brukar visa här, men tänkte att ni som är nagellacksexperter ändå kanske kan tipsa om vilka färger som skulle kunna passa?
Något nudelack kanske? Annars kan ett matt silver vara snyggt, samtidigt som det är ganska diskret.
Skillat!Kan ju bidra lite till tråden, har kommit in i en period där jag tycker det är himla skoj att leka med water marble
![]()
Här är det färgerna:
Gargantuan green grape (OPI) - det är också den färgen jag har på resten av naglarna.
Lost my bikini in Molokoni (OPI)
Chic from ears to tail (OPI)
My dogsled is a hybrid (OPI)
Feeli Hot-Hot-Hot (OPI)
Angel with a leadfoot (OPI) har jag som baslack.
Oftast har jag bara marble på tummen och ringfingret, men här gjorde jag på alla naglar:
![]()
Carol about you (OPI)
Angel with a leadfoot (OPI)
Definite must have (OPI)
Blinget är I snow you love me (OPI)
![]()
Carol about you (OPI)
Angel with a leadfoot (OPI)
Ovanpå har jag Pure pearlfection (Essie)
![]()
Lost my bikini in molokini (OPI)
Did you ear about van gogh (OPI)
Carol about you (OPI)
Samlar just nu på mig lacken från OPI:s Hawaii-kollektion, ska köpa nästan alla ur den.
My gecko does tricks och This color making waves landade i min brevlåda senast, helt kär i Gecko (och i glassen):
![]()
Skillat!
Både O.P.I och B&J, så ska en slipsten dras.
Hur skyddar du fingerhuden runt nageln när du marblar - oljar in, tejpar eller inte alls och putsar rubbet med remover?