Nagellackskonst! *Bildtråd*

@Shenzi Tack, det var precis det jag ville veta, då vågar man alltså beställa från den sidan. :)

Mvh, fossilen som aldrig handlar via nätet men tvingas göra det denna gången eftersom jag inte kan hitta det i butik ;)

@Shenzi Tack, det var precis det jag ville veta, då vågar man alltså beställa från den sidan. :)

Mvh, fossilen som aldrig handlar via nätet men tvingas göra det denna gången eftersom jag inte kan hitta det i butik ;)

Lite samma här, jag är en fossil så till vida att jag aldrig vågat köpa nagellack mm från någon utländsk butik. Tänkte våga, med hjälp av min moderna vän, beställa saker från Alieexpress vid löningen, vill ha stämplar och plattor..men hon får sköta det praktiska med att lägga saker i korgen och allt det där, jag kan slänga upp betalkortet bara..haha...

• Gilla
Reactions: Flo
Hur är det, vill minnas att jag läst om att en kan späda sitt SeChe vite-lack när det börjat bli trögflytande... Nu är mitt lite för trögt iaf, kan jag späda med lite remover, eller måste det vara thinner?

Hur är det, vill minnas att jag läst om att en kan späda sitt SeChe vite-lack när det börjat bli trögflytande... Nu är mitt lite för trögt iaf, kan jag späda med lite remover, eller måste det vara thinner?
Det funkar inte med remover, det kommer förstöra lacket. Det måste vara thinner.

Ebay, ebay har allt ;) Seche har en egen, men märke spelar egentligen ingen roll

Jo, märke spelar roll i det här fallet som jag förstått det. Då Seche Vite innehåller en del skit, så funkar inte thinner avsedd för "three free" - lack på Seche Vite. Sen ska jag inte svära på att det är så, men det är vad jag fått lära mig iaf :)

11066788_10155344562310311_6392259133854215748_n.jpg

Det här blev jag ganska nöjd med faktiskt :) Första gången med den kombinationen lack. I efterhand kan jag tycka färgerna påminner om något orientaliskt sidentyg :D

Byter nagellack hela tiden men det mesta fastnar inte på bild.
Naglarna är nu i alla fall fyrkantiga svarta med blå lillfingernagal.

img_20150319_163313_550aed85e087c3702f063d01.jpg

Jag behöver tips! Har köpt nytt matt/halvmatt nagellack, men hur ska jag göra med överlack?
Testade först vanligt, men det tog ju bort effekten. Finns det matta överlack?

Opis matta är bra! Jag köpte ju oxå matta lack, Depends Garden Dreams.. o de slits ner på ett par timmar utan topplack så jag kör med Opi :)

Har målat naglarna i silver. Kan inte bestämma mig om det är helt rätt eller fel-fel.
Vad säger buke- rådet?
Har även köpt på mig orange och mörk blått med lite glitter i. :)

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
347
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 274
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 163
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Retrievertråden