Dagens: halvtrist färg i skuggan men helt fantastisk i solen. Den går mellan gul-orange-röd-lila-mörkblå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men! Så duktigt @pepp! Snyggt lack också
Hörrni, ni som har koll på allt vad nagellack heter, jag vill ha ett matt svart lack. Finns det bra sådana? Eller måste jag gå och fixa mina naglar på salong för att få till det?![]()
Isadora har i sin Velvet serie.Men! Så duktigt @pepp! Snyggt lack också
Hörrni, ni som har koll på allt vad nagellack heter, jag vill ha ett matt svart lack. Finns det bra sådana? Eller måste jag gå och fixa mina naglar på salong för att få till det?![]()
Kan det inte funka med matt överlack? OPI har ju bl a.
Här är någon som testat och utvärderat, dock från 2010.![]()
Isadora har i sin Velvet serie.
Men jag hade satsat på matt överlack. Då kan man ju få alla färger matta. Nu för tiden har de flesta märken matt överlack. T.o.m. Depend.
Jag organiserade och räknade mina nagellack häromdagen. 74 st![]()
Jag tror jag slår dettragiskt nog. Haha.
Jag gjorde liknande med Isadoras sugar crush för ett tag sedan fast bara 6stJag har mått halvskit på sistone så jag lyckoshoppade. Ellos hade rea på rea på sitt nagellack, egna märket. Jag hade ett sen innan och det är riktigt bra kvalitet på det, täcker med ett lager och håller länge.
Såååå jag kanske köpte hela collectionen, eller hela collectionen förutom det jag redan hade då. 12 nya färger + ett nytt matt överlack. Får se hur det är. Och jag hade tur för nu idag är det inte rea längre.
![]()
Det är lätt hänt. Har gjort sånt med Depend ocksåJag gjorde liknande med Isadoras sugar crush för ett tag sedan fast bara 6st![]()
Hrm.. Jag har sisådär 400 stJag organiserade och räknade mina nagellack häromdagen. 74 st![]()
Hrm.. Jag har sisådär 400 st![]()
Till mitt försvar så har jag ju samlat massa, massa år. Slänger aldrig lack, om de inte är dåliga från start då. Men jag erkänner själv att det är lite sjukt... men roligtDet ska jag säga till min man när han suckar över att jag köpt nya nagellack!Det är långt kvar till 400
![]()