Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lyan Snyggt glitter! vilket är det?![]()
Det är hur snyggt som helst! Helt sjukt mycket holo! Går inte att beskriva hur snyggt det är i verkligheten, speciellt i solsken.@Lyan - vilket drömglitter! Fantastiskt. Jag under hur det ser ut IRL om det är så makalöst på bild?!
Såhär såg mina bröllopsnaglar ut:
![]()
@Sleepan Jag var såååå försiktig för att mina naglar inte skulle gå sönder precis innan (typiskt att det hände dig!) men efteråt fick jag klippa ner dem och börja om med Trind igen, de har hunnit bli sköra eftersom jag varit lite dålig på att använda Trind ett tag, men snart är de långa och tåliga igen![]()
Något fel på min kamera så går inte att zooma men det syns lite hur mycket det glittrarMest i slutet, innan dess ser det mest silver ut.
Jag har fyra från samma märke, 420 skyline blue och 421 purple dazzle suger (det beror ju på vad man är ute efter men jag tycker inte att de glittrar särskilt mycket och svåra att jobba med). 418 light it up kommer jag inte ihåg hur det är men det har klar bas till skillnad från de andra två som har tonad bas.jag behöver också sånt nagellack! Vet du om det finns i fler färger? (jag försökte kolla själv, men jag fick upp allt från enfärgat till glitter.. Världssämst på Google
)
Jobbar på att få tillbaka mina fina gamla naglar. Kör på Trind och massa filande och de tar sig!
Imorn ska jag festa till det med lite A England - Sleeping Palace![]()
OT, men grattis på födelsedagen!Är det inte trind det varit massa snack om att det ska vara jättedåligt för naglarna?
Är det inte trind det varit massa snack om att det ska vara jättedåligt för naglarna?
Åh, gör det!Nu finns det dessutom en sort som är utan formaldehyd
Åh, gör det!Jag slutade använda Trind när jag fick utslag på armarna, men den nya varianten kanske funkar bättre då! Heter den samma så att man får kolla innehållsförteckningen, eller heter den nåt "eget"?
Tack så mycket! ska hålla utkik när jag åker till Ullared nästa gångNu har jag kollat, och den Trind som är utan formaldehyd heter
"Trind Nail Revive Natural", medan den vanliga heter "Trind Nail Repair Natural".
![]()
Tack så mycket! ska hålla utkik när jag åker till Ullared nästa gång![]()