Testade lite spetsmönster på naglarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läser mest i denna tråden, men det där gillade jag!Hur får man lättast tag i det?
Nej. Jag använder trind som baslack och tar bort det med vanligt nagellacksborttagning när jag ska måla om naglarna. Det funkar så bra som baslack att jag brukar tröttna på lacket innan det börjar lossna, brukar måla om efter någon dag till över en vecka beroende på vad jag känner för. När jag började med det så bytte jag dock oftare, nu är jag för lat för det. Borde nog byta oftare för naglarna är lite klena i kanternaNi som använder Trind @Sleepan mfl. När jag läser om det så står det att man ska måla på det varje dag och ta bort det med deras eget borttagningsmedel.
Gör ni det?
Det känns så besvärligt om jag ska behöva göra om det varje dag! Men då kanske jag ska försöka mig på Trind i alla fall.Nej. Jag använder trind som baslack och tar bort det med vanligt nagellacksborttagning när jag ska måla om naglarna. Det funkar så bra som baslack att jag brukar tröttna på lacket innan det börjar lossna, brukar måla om efter någon dag till över en vecka beroende på vad jag känner för. När jag började med det så bytte jag dock oftare, nu är jag för lat för det. Borde nog byta oftare för naglarna är lite klena i kanterna
Ni som använder Trind @Sleepan mfl. När jag läser om det så står det att man ska måla på det varje dag och ta bort det med deras eget borttagningsmedel.
Gör ni det?
Ni som använder Trind @Sleepan mfl. När jag läser om det så står det att man ska måla på det varje dag och ta bort det med deras eget borttagningsmedel.
Gör ni det?
Glitter är hopplöst! Lika irriterande varje gång det ska fotas![]()
Svårt att göra glittriga färger rättvisa med halvtaskiga mobilbilder. Är lite mer grönt än det ser ut som.
Ja det är Isa Dora sugar crushGlitter är hopplöst! Lika irriterande varje gång det ska fotasDe verkar påminna väldigt mycket om mitt ena sugar crush
Haha, allvarligt? Wii, I'm goodJa det är Isa Dora sugar crush
yes!Haha, allvarligt? Wii, I'm goodÄr det ocean crush då?
Nu känner jag mig väääldigt nördig
Jajamen... med katastrofalt resultat. Jag har bara testat 2-3 gånger men det krävs nog övning, och rätt lack, för att det ska bli bra.Nån som håller på med water marble?
Har provat det en gång, gick inge vidare...![]()
Det var katastrofalt när jag provade också, ser så enkelt ut när jag tittat på tutorials på youtube om det.Jajamen... med katastrofalt resultat. Jag har bara testat 2-3 gånger men det krävs nog övning, och rätt lack, för att det ska bli bra.