naggurs firmakeppni?

Sv: naggurs firmakeppni?

Jag var också med i ungdom lätt :D Men jag och Saga fick inte nån placering :( Men vi kom iaf vidare :P



/Jenny
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Men du ska inte vara med imorgon.?
Jag fick pratat med dig Veronica, fast du visste nog inte att det var mig du ringde.. Kul att ni kommer imorgon!! :bump:

/Emma
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Lycka till Veronica!
Du och prinsen kommer klara det galant ;)
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Jag var också med :)
firmakeppni4juni106.jpg

(fuxen)

Hann tyvärr inte plåta något innan min klass, annars hade du kanske fastnat ;)
 
Sv: naggurs firmakeppni?

grattis till andra platsen.

vet du resultaten i de olika klasserna?
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Grattis!
När är nästa tävling nu då?
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Min mamma fastnade iaf:D
Tacktack:) Är så van vid att komma sist i tölt på mitt passto så :p hehe bara o räkna med när man har en passhäst menmen... :) Om du var på isl. dag och kollade på passen såg du ju att det inte gock riktigt bra för oss där heller:p Kommer typ alltid sist:p :D :crazy:

Ska se om jag hittar nån bild:) Min lillasyster filmade och vi blev tvugna till o köra så fort våra klasser var slut:( Farmor och farfar skuklle ha vårt stängsel:)
 
Sv: naggurs firmakeppni?

På tisdag, på valleröd:D sedan är det Ófeigur lätta KM, ska ställa upp där med:D
 
Sv: naggurs firmakeppni?

OT: Jag kommer nog och tittar på tisdag trotts att jag inte ska vara med och tävla. Om jag inte har något annat jag ska göra.
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Hur gick det för dina mamma och snorri?
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Synd! Snorri som har så fin trav!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 816
Senast: Pilot
·
Anläggning Om man ska bygga boxar för två hästar i en byggnad som är klassad som ekonomibyggnad, behövs förprövning då ? Byggnaden är en lagård...
2
Svar
20
· Visningar
1 086
Senast: skogaliten
·
Tävling Nu går det att lämna förslag till nästa TR...
Svar
15
· Visningar
1 449
Senast: Ise
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 778
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp