naggurs firmakeppni?

Sv: naggurs firmakeppni?

Jag var också med i ungdom lätt :D Men jag och Saga fick inte nån placering :( Men vi kom iaf vidare :P

/Jenny

Men du ska inte vara med imorgon.?
Jag fick pratat med dig Veronica, fast du visste nog inte att det var mig du ringde.. Kul att ni kommer imorgon!! :bump:

/Emma

Lycka till Veronica!
Du och prinsen kommer klara det galant ;)

Jag var också med :)
firmakeppni4juni106.jpg

(fuxen)

Hann tyvärr inte plåta något innan min klass, annars hade du kanske fastnat ;)

grattis till andra platsen.

vet du resultaten i de olika klasserna?

Grattis!
När är nästa tävling nu då?

Min mamma fastnade iaf:D
Tacktack:) Är så van vid att komma sist i tölt på mitt passto så :p hehe bara o räkna med när man har en passhäst menmen... :) Om du var på isl. dag och kollade på passen såg du ju att det inte gock riktigt bra för oss där heller:p Kommer typ alltid sist:p :D :crazy:

Ska se om jag hittar nån bild:) Min lillasyster filmade och vi blev tvugna till o köra så fort våra klasser var slut:( Farmor och farfar skuklle ha vårt stängsel:)

På tisdag, på valleröd:D sedan är det Ófeigur lätta KM, ska ställa upp där med:D

OT: Jag kommer nog och tittar på tisdag trotts att jag inte ska vara med och tävla. Om jag inte har något annat jag ska göra.

Hur gick det för dina mamma och snorri?

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: Edla
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka