Någon som är haj på photoshop??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare reykurboy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 816
R

reykurboy

Är det någon som kan det här med photoshop och vet ifall det går att redigera bort "suddighet" i bilder???

Sv: Någon som är haj på photoshop??

Det går att fixa skärpan, men det blir inte bra, såvitt jag vet kan man bara försämra kvaliten i bilderna.

Hmm... det lät ju inte så bra att försämra..:crazy: Men vi får försöka lite med skärpan å se hur det blir!

Alltså, "förminska bilderna" så att de tar mindre plats. Det blir ingen skillnad på bildskärmen men sämre kvalitet på bilden om man skulle skriva ut den om du fattar? Men att göra en bild bättre går inte. Du kan ju försöka med skärpan, men jag är säker på att det bara blir dåligt...

Liknande trådar

Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
429
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Cinzia
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 519
Senast: Mineur
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
36
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka