Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
emindy skrev:Jag "ger" det till min pojkvän som har problem med lederna.
Men där ser vi resultat trots att han inte är uppe på full dos än!![]()
Liten sidokommentar...glucosamin är inte till för musklerna utan leder o brosk..så jag förstår att du inte set resultat med detSnobben skrev:Är det bra för muskler & allt som dom påstår?
Någon som har haft problem med sin häst & gett detta & sett resultat?Tycker inte att glucosamin verkar ha någon större effekt.
ann80 skrev:Liten sidokommentar...glucosamin är inte till för musklerna utan leder o brosk..så jag förstår att du inte set resultat med det![]()
Snobben skrev:Är det bra för muskler & allt som dom påstår?
Någon som har haft problem med sin häst & gett detta & sett resultat?Tycker inte att glucosamin verkar ha någon större effekt.
Snobben skrev:Är det bra för muskler & allt som dom påstår?
*Gotlandsrusset* skrev:hej,
vi ger msm till våra hästar för mage/tarm. Funkar jättebra. min valack har bla blivit av med sin mugg som, om de finns på alla fyra fötterna kan vara tecken på mag/tarm problem. Han såg förj*vlig ut innan vi gav msm och linfrön. Har öven gått upp i vikt och byggt fina ryggmuslker så vi är mer än nöjda med msmet