någon som har ett bra tips!!!

bumbigris

Trådstartare
hej =)
jag har en gammal stock saddel ( stavning ) hemma som bara hänger och samlar dam för att sadelgjorden är alldeles för kort :(.. De är ju ingen vanlig sadelgjord till dom sadlarna.. Finns de fler än jag som har detta bekymmer??? i så fall har ni några tips på hur man kan lösa detta.. Eller finns de någon fantasifull snäll peron som kan tipsa mig om ideer :)..
jag letar egentligen efter en ny sadel men jag kan ju lika väl annvända denna tills jag hittat någon ..

Tack på förhand alla bukare:bump:

Sv: någon som har ett bra tips!!!

Köp en länge gjord då? Finns inte det typ börjes och hööks, annars får du väl banta hästen :p

Kan du inte göra eller köpa en gjordförlängare då?
Eller också sluta ge hästen mat :smirk:

Men de är ju ingen vanlig gjord till denna sadel den sitter lixom fast i sadlen ( nästan hmm svårt att förklara ) men de finns inte att köpa en större..
Jag kan ju inte banta en häst som inte är tjock, han är bara stor hela han..

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 999
Senast: Ajda
·
Distans Hej! Jag är gammal i gården när det gäller hästar, men ny som aktiv inom distansvärlden. Jag tänkte att det kanske kunde finnas...
Svar
0
· Visningar
2 089
Senast: electra1
·
Ridning Hej! Jag behöver tips på en hållbar, sund och frisk hästras... Jag ska köpa häst igen och har endast dåliga erfarenheter av... 2
Svar
31
· Visningar
3 397
Senast: Karoliten
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
4 050
Senast: Barrel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31