Någon som kan Illustrator?!

milly

Trådstartare
Hur gör man om texten till konturer?? Har totalt glömt bort det! (ska lämnas till tryck)

Sv: Någon som kan Illustrator?!

Markera texten med vanliga pekaren, välj "create outlines" på en meny upptill, tror den heter text eller något sådant.

/Ida

Sv: Någon som kan Illustrator?!

Tack! Har redan lyckats fixa det (fick hjälp på annat väg). Problemet var att jag har den engelska versionen hemma och hittade därför inte kommandot... Har tidigare jobbat i svenska versionen och då är det lättare och då hade jag hittat det ganska lätt även om jag glömt bort udner vilken flik det ligger.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
308
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
282
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 293
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka