Bukefalos 28 år!

Någon som sett de här jeansen någonstans?

Cattis_E

Trådstartare
Och vet om modellen existerar ännu?
Mina google-skills hjälper mig inte...
Har slitit ut det sista paret 😥.
Ni kan även tipsa om liknande stretchiga modeller, men det där med knapparna på benen är viktigt (😇)

20230513_075422.jpg


Har vid två olika tillfällen tidigare hittat dem på Gekås men det var nog minst två år sedan nu.
Tilläggas kan att jag inte bevakat Gekås alls (för långt) mer än frågat nån enstaka som skulle dit förra året.
 
Kollade Sellpy lite snabbt på en gång. Hittade bara ett par urtvättade som var rätt strl 😕.
Ska kolla en gång till senare för säkerhets skull.
 
Sellpy är ingen favorit men då de dränker Tradera... Ofta ser man skicket, kolla mer på bilderna än deras värdelösa texter.
 
@_Elly_ @Andromedae
Tack hörrni. Testade klicka hem ett par på Sellpy så får vi se om de är okej. Var inte så dyrt.

Om någon ser dem nya nånstans. Till exempel råkar springa förbi Gekås och råkat se om de har dem igen så hojta till.
Kanske är de på herravdelningen i så fall.. Såg att de stod som herrkläder på någon av annonserna 😅.
Gillar verkligen de gröna och blå av de där 😇
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 737
Senast: Vallmo
·
Hästvård Förlåt för ännu en kolik tråd men tipsa gärna om trådar där jag kan hitta svar om den är överflödig. Som hästägare i över 10 år har jag...
Svar
14
· Visningar
1 329
Senast: Ylva86
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 530
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 303
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp