Någon som tittar på Masked singer? Har ni några gissningar?

Bukefalos 30 år!

Kollar i efterhand och minns inte vem som hade ledtråden ”lagligt brott”, men det måste väl syfta på nåt slags benbrott?
Det var gräsklipparen, och så tänker jag också. Tror som sagt på Caroline Seger, dels var det nåt om att ”vinner utan att anstränga mig”, ”svenska folket har gråtit och skrattat med mig” ”ett tillfälle där jag känt mig som en svikare” (tänker på missade straffen i OS) och tror det stod typ ”victo air” på flygbiljetten i nåt klipp (victory = seger). Och antydningar om att hon är ledare (lagkapten) och jobbat sig bakåt till mitten (mittfältare).

Det var gräsklipparen, och så tänker jag också. Tror som sagt på Caroline Seger, dels var det nåt om att ”vinner utan att anstränga mig”, ”svenska folket har gråtit och skrattat med mig” ”ett tillfälle där jag känt mig som en svikare” (tänker på missade straffen i OS) och tror det stod typ ”victo air” på flygbiljetten i nåt klipp (victory = seger). Och antydningar om att hon är ledare (lagkapten) och jobbat sig bakåt till mitten (mittfältare).

Jag vet inte ens vem hon är. :o

Kollar i efterhand och minns inte vem som hade ledtråden ”lagligt brott”, men det måste väl syfta på nåt slags benbrott?

Jag tycker papegojan låter som en kille, så jag blir förvirrad när panelen säger hon. Men det är roligt varje gång de säger Pung-papegojan. :rofl:

Att E-Type var mumien kändes rätt troligt efter hans fina tolkning av Roxettes låt, men jag var inte helt säker.

I övrigt är jag väldigt, väldigt osäker på allihop.

Ja, jag är iaf nöjd med att John (?) inte lurade mig. Däremot har jag aldrig hört talas om honom, tvåan eller trean. Så det är väl bara att ge upp och inse att jag är för dåligt insatt i kändisar för att kunna gissa rätt på någon.

Kände iofs igen Kim, men jag har heller aldrig hört honom sjunga…

Ja, jag är iaf nöjd med att John (?) inte lurade mig. Däremot har jag aldrig hört talas om honom, tvåan eller trean. Så det är väl bara att ge upp och inse att jag är för dåligt insatt i kändisar för att kunna gissa rätt på någon.

Kände iofs igen Kim, men jag har heller aldrig hört honom sjunga…
Jäklar vad dom kunde sjunga. Bägge finalisterna var ju otroliga.

Såg finalen idag. Gissade rätt på gräsklipparen Caroline Seger. Det var mer att jag utgick från att det var en fd idrottare med tanke på dräktens konstruktion än ledtrådarna. Det borde rimligtvis vara någon som hade god fysik och så lät det inte dom en sångare. Sen var det väl en del ledtrådar som ledde mig in på fotboll i och för sig.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka