Bukefalos 28 år!

Någon som vet vad det har tagit åt den bärbara datan?

MikaTela

Trådstartare
Finns ett problem med pojkvännens bärbara data.
Dom pluggade in en fm-sändare (variant dyrare) i den och då funkade ljudet men när dom kopplade ur den fungerar inte datans egna högtalare längre.
Vi hittar inga inställningar nånstans som är fel och så fort man kopplar in nån slags extern högtalare så funkar ljudet igen.

Nån som vet eller kan ana vad som är fel och vad man kan göra åt det? Han har en Fujitsu Siemens.
:confused:
 
Sv: Någon som vet vad det har tagit åt den bärbara datan?

Men det är säkert datan det är fel på. Nämligen det data som talar om ifall datorns högtalare ska vara på eller inte. ;)

Installerade ni något program tillsammans med fm-sändaren? Har ni provat att avinstallera det i så fall? Har ni provat att gå in i inställningarna för för ljudkortet och kollat att allt ser bra ut där?
 
Sv: Någon som vet vad det har tagit åt den bärbara datan?

Nej inget program installerades och vi har varit in vid ljudinställningarna och kollat. Eller kollar man ljudkortet nån annanstans?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 234
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit det förut: det verkar som om det är nånting varje tisdag, som gör att jag inte är i form. Idag var jag arg, ledsen...
Svar
0
· Visningar
232
IT & mobiler Halloj! Om tråden ligger fel, så får ni väl flytta den.. Jag har en VLC-kabel från datorn till tv:n så jag kan kolla på film på tv:n...
Svar
14
· Visningar
4 888
Senast: Illiana
·
E
IT & mobiler Jag har fått en ny bärbar dator! Det är en Acer Travelmate 5520 med Vista istället för XP som det var i min förra. Jättekul! :D OM den...
2
Svar
23
· Visningar
2 177
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp