Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska rida upp till amatörryttare i Göteborg den 29 om inget oväntat händer och jag kan få tag i en häst om min egna ska starta, det ska bli jättekul. Jag har ridit jobb i snart 10 år så nu känns det som det är dax.
Nu rider jag bara min egna fullblodspålla, men jag har ridit galoppörer i träning förr om åren. Funderar på om det inte är dags att köra in min älskling till Täby nästa måndag och cantra lite... saknar sanden! :smirk:
HEJSAN!
Vad roligt, hoppas det går bra....
Förhoppningsvis rider vi mot varann, dvs om den jag rider kommer till start. Hon heter Smile Away och det här blir min sista "uppridning" för licensen
Vem är du och vem rider du då?
MVH//Lotta
Jag ska inte rida i amatörloppet men om allt går som det är tänkt ska min häst starta där, trots helt fel distans. Jag själv ska rida upp, alltså visa mej i startboxar och så vidare. Men problemet är ju att alla hästar jag vet startar ju när det är så nära. Tanken är att jag ska rida min egna på Täby i höst, lite sur att man inte får rida på dagslicens i Norge finns bättre löp där till min häst. Ska kolla efter dej den 29e. Lycka till!!
Hästnyheter Men du säger ju precis det i meningen jag fetat ovan? Min kommentar var att det ju liksom inte händer - från storlek 38 finns det oftast...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...